söndag 8 februari 2009

Tekniska under

Hej

Idag denna soliga söndag, testar jag min elektroniska penna, Bamboo kallad...har inte lärt mig hur man klistrar in sina skisser ännu...men börjar förstå hur linjerna svänger!!! - och hur man följer desamma.

Veckan som gick innebar ett par rejäla kliv framåt, Göteborgs Stad biföll en motion om trängselavgifter, vilket jag förespråkat för många år sedan i kommunfullmäktige och grundlade internt för att vi tog ned frågan till oss i MP från Stockholm.

Den andra goda nyheten är att Göteborgs Stad nu utreder frågan om att arrangera en IFHP-konferens/kongress i staden 2010! En fråga som jag tillsammans med Bo Aronsson, svensk styrelseledamot i organisationen har drivit. Se deras hemsida http://www.IFHP.org


T.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar